وبلاگ

چطور ساک های تبلیغاتی، برند شما را تقویت می کنند؟

6 17

امروزه صاحبان تجارت­های بزرگ و کسب­وکارهای نوپا، به­دنبال روش­های خلاقانه و مدرنی جهت بازاریابی و جذب مشتریان هستند. ساک تبلیغاتی یکی از جدیدترین ابزارهایی است که در جهت تقویت مشاغل به­کار گرفته می­شود. مهم نیست که از چه نوع و چه مدل ساک دستی تبلیغاتی استفاده می­کنید؛ قطعا به سود و منفعت بیشتری دست می­یابید!

هدیه تبلیغاتی چگونه در رشد کسب­وکارها موثر است؟! آیا برندسازی و تقویت آن از طریق هدایای تبلیغاتی پاسخ نیازهای صاحبان مشاغل را می­دهد؟! ساک دستی تبلیغاتی چه مزیت­هایی دارد که آن را تا این اندازه محبوب کرده­است؟! اگر به­دنبال پاسخ سوالات مطرح­شده هستید؛ موضوعات زیر را در ادامه مقاله مطالعه کنید:

  • تاثیر ساک دستی تبلیغاتی در برندینگ
  • چه ویژگی­هایی ساک دستی را سودمند کرده­است؟
  • ماندگاری از طریق ساک تبلیغاتی
3 6

برندینگ با ساک تبلیغاتی

اگر به اساس کار برندیگ دقت کنید؛ در می­یابید که هدف گسترش دامنه مشتریان جدید، تقویت مشتریان وفادار، افزایش فروش و در نهایت دست­یابی به سود بیشتر است! طراحی و استفاده از هدیه تبلیغاتی مانند ساک دستی تبلیغاتی یک ابزار مفید در همین راستا محسوب می­شود. با یک طراحی ایده­آل و توزیع به­هنگام آن، دامنه مشتریان خود را از طریق یک خاطره به­یادماندنی همچون هدیه­دادن افزایش می­دهید! به­راستی چه کسی از دریافت هدیه مفید و کاربردی ناراحت می­شود؟!

اما دریافت هدیه از طرف مشتریان بالقوه پایان ماجرا نیست! اگر طراحی ساک دستی تبلیغاتی جذاب و درعین حال مفید باشد؛ افراد آن را با خود به همه­جا می­برند. درنتیجه افراد به مبلغان پنهان شما تبدیل می­شوند که برند و لوگوی معرف شما را به اطرافیان و محیط­های متفاوتی وارد می­کنند و دایره افرادی که با برند آشنایی دارند را افزایش می­دهند! حتی اگر افراد به مشتری تبدیل نشوند؛ تقریبا بخشی از اصول برندینگ که شناساندن هویت برند به مخاطبان است را انجام می­دهید!

چرا ساک تبلیغاتی تا این اندازه در تقویت برند موثر است؟

درواقع ویژگی­های فراوان این هدیه تبلیغاتی ارزشمند سبب شده­است که به­عنوان یک ابزار بازاریابی با قدرت مناسبی عمل کند! اینکه به­ قصد دستیابی به سود بیشتر یا حمایت از یک بنیاد خیریه مردمی هستید؛ هیچ اهمیتی ندارد! استفاده از ساک تبلیغاتی جواب می­دهد و شما را به مقصودتان می­رساند. در ادامه برخی از مزیت­های تاثیرگذار انواع ساک پارچه­ ای تبلیغاتی و ساک دستی تبلیغاتی را مرور می­کنیم.

در هر تجارتی قابل استفاده است!

برندینگ با ساک تبلیغاتی تقریبا برای همه کسب­وکارها مناسب است و اهمیت ندارد که شکل تجارت شما چگونه است! تنها نکته­ حائز اهمیت این است که هنگام طراحی ساک تبلیغاتی باید حتما به تناسب هدیه تبلیغاتی و حرفه خود توجه داشته باشید! معمولا هر روش تبلیغاتی برای نوع خاصی از امور جواب می­دهد. به­عنوان مثال روشی که برای حرفه­­ای در حوزه فناوری سودمند است؛ برای افراد خرده­فروش جوابگو نیست! اما اگر یک ساک تبلیغاتی مناسب طراحی کنید؛ حتما به اهداف و مقاصد خود می­رسید.

مفید و کاربردی

ساک­های تبلیغاتی دارای تنوع زیادی هستند. از انواع ساک دستی تا نمونه­های کاربردی برای ورزشکاران، مسافران وغیره جهت رضایت مشتریان طراحی می­شوند. درواقع ساک پارچه ای تبلیغاتی از آن جهت در تقویت برند موثر است که برای افراد سودمند است! یک کوله­پشتی، ساک دستی، کیف ورزشی وغیره به­کار می­آید و همواره مورد استفاده خواهد بود. همین کاربردی‌بودن سبب می­شود که افراد هدایای شما را نگاه دارند و در نهایت باعث تقویت برند و افزایش مشتریان و فروش می­شوند.

طول عمر بالا

حتی اگر از پایین­ترین سطح کیفیت ساک تبلیغاتی استفاده کنید؛ بازهم هدیه تبلیغاتی طول عمر مناسبی دارد! انواع ساک­ها مخصوصا ساک پارچه ای تبلیغاتی دوام بالایی دارد که به علت مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ایجاد می­شود! درواقع با یک بار هزینه­کردن جهت سفارش ساک­ها، برند خود را تا آخرین روزی که ساک عمر می­کند؛ تبلیغ می­کنید.

همین ویژگی­های به­ظاهر ساده در نهایت به نفع برند شما است و سود سرشاری را نصیب­تان می­کند! انواع ساک تبلیغاتی با وجود جلوه ساده­ای که دارد یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که جهت بازاریابی تجارت­های کوچک و بزرگ به ­کار می­ آید.

3 5

از طریق ساک تبلیغاتی ماندگار شوید!

آشنایی اولیه با برند تنها بخش کوچکی از اصول برندینگ با ساک تبلیغاتی است! در طراحی ساک تبلیغاتی باید تلاش کنید که هویت و رسالت فعالیت­های خود را به­صورت جذاب و مختصر به افراد منتقل کنید. هرچه در انجام این کار موفق­تر باشید؛ در ذهن و خاطره مشتریان ماندگار می­شوید. باید بدانید که مفاهیم و ارزش­ها اگرچه به­سختی به افراد انتقال داده می­شوند؛ اما تاثیر مثبتی در ناخودآگاه مشتریان درباره برند و فعالیت­های شما ایجاد می­کنند.

هنگام سفارش ساک تبلیغاتی، مهم­ترین اجزایی که همواره باید در طراحی به کار برده شوند؛ عبارتند از:

لوگو، آرم یا نشان تجاری؛ نشان باید بزرگ و قابل مشاهده باشد. درواقع زمانی که افراد ساک دستی تبلیغاتی را حمل می­کنند؛ باید حتی از راه دور نیز معرف برند باشند!

راه­های ارتباطی؛ فایده تبلیغاتی که “فراخوانی به اقدام” ندارد، چیست؟! اگر مشتریان جدید بخواهند شما را بیابند اما راهی جهت ارتباط برقرار کردن نداشته باشند؛ به­راحتی آن­ها را از دست می­دهید!

معرفی هویت برند؛ تلاش کنید هرچند مختصر، خود را در چند کلمه جذاب به مخاطبان جدید معرفی کنید! مخاطبان باید در همین چند کلمه حوزه کاری شما را بشناسند و بدانند که چه­کاره هستید و در کارتان چه­اندازه تبحر دارید!!

سخن آخر درباره ساک تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی و دیگر انواع ساک­ها از بهترین ابزارهایی به­شمار می­آیند که جهت تبلیغات و شناساندن برند تاثیرگذار هستند! ساک­ها به دلیل کیفیت مناسب و دوام بالا، تنوع قابل قبول، کاربردی بودن و قابلیت استفاده در انواع تجارت­ها در برندینگ با ساک تبلیغاتی مفید محسوب می­شوند. همین حالا جهت سفارش انواع ساک تبلیغاتی به باران پک مراجعه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *