وبلاگ

چه طور با ساک تبلیغاتی باعث بهبود تجربه مشتری شویم

6 21

ساک های تبلیغاتی با داشتن مزایایی مانند مقرون به صرفه بودن، تنوع بالا و کارآمدی مناسب، یکی از مهم ترین ابزار تبلیغاتی برای هر یک از صاحبان مشاغل و در پازل برندسازی، از قابل توجه ترین قطعه ها به شمار می روند. بخشی از مهم بودن این ابزار تبلیغاتی به این بر می گردد که چنین ساک هایی، از راه های مختلفی باعث بهبود تجربه مشتری می شوند. این ساک ها با استفاده از رنگ، جنس و طراحی خلاقانه، احساسات مثبتی را در ذهن مشتری نسبت به برند شما ایجاد می کنند. هر بار که مخاطب و مشتری شما چشمش به ساک تبلیغاتی برندتان می خورد، به یاد خواهد آورد که چه کسی این ساک را به اون هدیه داده. چنین چیزی در ایجاد کردن مجموعه ای از مشتریان وفادار به برند بسیار مهم است. اگر مدیر کسب و کار و شرکتی نو پا هستید، توجه به این نکات در رونق و توسعه برند شما تاثیری شگرف خواهد داشت.

3 29

در کنار این، ساک های تبلیغاتی ابزاری هستند که مشتریان به احتمال زیاد تا سال های سال از آن استفاده می کنند. بنابراین، از این طریق خواهید توانست با مخاطبان خود ارتباطی بلند مدت برقرار کنید. اگر ساک تبلیغاتی داشته باشید که طراحی مناسبی داشته و جذاب به نظر برسد، توجه اطرافیان مشتری شما نیز به آن جلب خواهد شد و این قدمی مهم در پروسه برندسازی است. چاپ ساک های تبلیغاتی نه تنها تجارب مثبت قبلی را در ذهن مشتری تداعی می کنند، بلکه طبق تحقیقات، مشتریانی که چنین ساک هایی را دریافت می کنند 40 درصد بیشتر از سایر مشتریان ممکن است دوباره برای خرید یا گرفتن خدمات به برند شما مراجعه کنند. به همین دلیل است که از ساک های تبلیغاتی به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی متحرک یاد می شود. این ها تنها بخشی از اهمیت چاپ ساک تبلیغاتی را نشان می دهند. با توجه به این موارد، سفارش ساک تبلیغاتی از فروشگاهی مانند باران پک که بهترین محصول با بهترین کیفیت را به شما عرضه کند بسیار مهم است. متخصصان ما به شما کمک خواهند که از میان طیف وسیع محصولات، چیزی را انتخاب کنید که به بهترین نحو باعث بهبود تجربه مشتری شود و تاثیر خوبی بر وی بگذارد. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. با ما همراه باشید.

سفارش ساک تبلیغاتی لمینت یا چند لایه

این نوع ساک های تبلیغاتی به درد محصولات و خدمات لوکس می خورد. ساک لمینت در عین شیک بودن، استحکام زیادی دارد بنابراین مشتری بارها و بارها از از آن استفاده خواهد کرد. سفارش ساک تبلیغاتی لمینت به شما این امکان را خواهد داد که هر جنبه ای از طراحی آن را، اعم از رنگ، چاپ تصویر روی ساک و دسته های آن را شخصی سازی کنید. ساک های لمینت باران پک با استفاده از امکانات پیشرفته تولید می شوند و می توانید اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با سفارش ساک های تبلیغاتی لمینت از باران پک، یاعث بهبود تجربه مشتری شوید و هدیه ای به وی بدهید که زیبایی و کارآمدی آن تا مدت ها توجه وی را به خود جلب کند. سفارش ساک تبلیغاتی لمینت از باران پک باعث خواهد شد مشتری شما متوجه برتری برند شما نسبت به دیگر برند ها شود و این در پروسه برندسازی موفق بسیار مهم است.

چاپ ساک تبلیغاتی دسته پانچ

این نوع ساک تبلیغاتی در کنار زیبا بودن، وزن کمی دارد و به راحتی حمل می شود. روی این ساک می توانید از رنگ های روشن و جذاب استفاده کنید که در این صورت باعث جلب توجه زیادی می شود. دوام ساک تبلیغاتی دسته پانچ بسیار بالاست و اگر می خواهید تا سالیان سال مشتری از ساک تبلیغاتی شما استفاده کنید، سفارش ساک تبلیغاتی دسته پانچ را مد نظر داشته باشید. از دیگر نقاط مثبت این ساک های می توان به سازگاری آن ها با محیط زیست اشاره کرد. به دلیل این که ساک دسته پانچ از پلی اتیلن ساخته شده، در صورت رها شدن در محیط با نور خورشید تجزیه خواهد شد. پس اگر در کنار دوام و کارآمدی به جنبه های محیط زیستی سفارش خود نیز اهمیت می دهید، سفارش ساک تبلیغاتی دسته پانچ بهترین گزینه برایتان خوهد بود.

3 30

میلینگ بگ

یکی از بهترین راه های بهبود تجربه مشتری این است که سفارش او را به وسیله یک کیسه میلینگ یا پستی به او تحویل دهید. این کار باعث خواهد شد که مشتری شما احساس خاص بودن کند و از ارتباط تجاری با شما راضی باشد. در سفارش چنین کیسه هایی توجه به کیفیت رنگ وچاپ بسیار مهم است. کیسه های پستی سبک و با دوام اند و به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می روند. با داشتن چسب و مهر و موم، محصولات داخل این کیسه ها از امنیت زیادی برخوردار خواهد بود.

در آخر باید به این نکته توجه کرد که محصولات باران پک تماما سازگار با محیط زیست هستند. در عصری که روز به روز بر آگاهی مشتریان نسبت به خطرات استفاده از کیسه های پلاستیکی و مواد زیست تخریب ناپذیر افزوده می شود، بسیار مهم است که شما به عنوان صاحب کسب و کار به این امر توجه ویژه ای نشان دهید تا مشتریانتان در هنگام ارتباط با شما احساس کنند در زمینه محیط زیستی قدم مثبتی برداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *